Skupina úloh
: Řízení kvality IT služeb
|
|
|
|
Kód skupiny úloh
Standardní kód skupiny úloh v MBI.
:
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení skupiny úloh, zejména její cíl, účel a obsahová náplň.
1. Poznámky:
- Celková, detailnější charakteristika oblasti řízení a všech jejích úloh je
v přiloženém PDF dokumentu
(viz ikonky v záhlaví stránky),
-
Další obrázky
představují vazby hlavních komponent řízení k jednotlivým úlohám. Druhá závorka v přehledu úloh představuje zkratku používanou pro úlohy v záhlaví obrázků.
- U každé komponenty je pak uveden přehled
skupin nebo podskupin dané komponenty
s možností dalšího výběru.
2. Účel a zaměření úloh
- Skupina úloh Řízení kvality poskytovaných IT služeb je zaměřena na plánování a hodnocení kvalitativních charakteristik poskytovaných IT služeb, jako jsou jejich dostupnost, doba odezvy, bezpečnost, spolehlivost, flexibilita, výkon atd. Cílem řízení kvality služeb je dosažení ve smlouvách SLA odsouhlasených vlastností IT služeb v rámci úlohy (U105A
), a to za přijatelných nákladů.
7. Metriky úloh
- „Metriky řízení kvality IT služeb“ (ISG140
),
- „Metriky kvality podnikové informatiky“ (ISG050
),
- „Základní „Metriky IT služeb“ (ISG100
),
- „Metriky plánování IT služeb“ (ISG120
),
- „Metriky datových zdrojů a jejich kvality“ (ISG200
),
- „Metriky technologických zdrojů ve vztahu k IT“ (ISG240
),
- „Metriky řízení IT projektů“ (ISG500
),
- „Metriky řízení změn IT projektů“ (ISG530
),
- „Metriky řízení incidentů, problémů a požadavků na IT“ (ISG630
),
-
Celkový přehled
metrik je na stránce „Metriky - úvod a souhrnný přehled“ (IG0
).
|
Poznámky
Dílčí poznámky ke skupině úloh.
|
|
|