|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Podskupina metrik
: Metriky řízení kvality IT služeb
|
|
|
|
Kód podskupiny metrik
Standardní kód podskupiny metrik v MBI
:
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení podskupiny metrik
1. Poznámka:
- Celková charakteristika metrik zařazených do podskupiny je
v přiloženém PDF dokumentu
(viz ikonky v záhlaví stránky).
2. Účel metrik
- Metriky řízení kvality IT služeb představují součást komplexu řízení IT služeb s orientací na různé parametry kvality.
3. Přehled metrik
- Úroveň uživatelské, resp. zákaznické spokojenosti s IT službami (I141
),
- Počet IT služeb se zajištěnou kvalitou (I142
),
- Doba nedostupnosti IT služeb (I143
),
- Doba provozuschopnosti IT služby (Uptime) (I144
),
- Doba odezvy IT služby (I145
),
- Průchodnost (Throughput) IT služby (I146
),
- Měřítko vyřešení (Resolution rate) (I147
),
- Měřítko RFC implementace (I148
),
- Rozsah komunity služby (I149
),
- API pokrytí (I150
),
- Testovatelnost služby (I151
).
|
|
|
|