|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Počet IT služeb se zajištěnou kvalitou
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Počet IT služeb se zajištěnou kvalitou
- představuje celkový rozsah zajištění potřebné kvality služeb.
2. Související metriky
-
Podíl služeb se zajištěnou dostupností
na celkovém počtu služeb v %, znamená úroveň disponibility služeb vyjádřenou v % jejich nedostupnosti,
-
Počet služeb s dokumentovanými a měřenými kritérii
kvality, tj. celkový počet služeb, které mají v dokumentaci nastavená kritéria jejich kvality a tato kritéria se v praxi využívají pro hodnocení služeb,
-
Podíl služeb s dokumentovanými a měřenými kritérii
kvality s tím, že tato kritéria se reálně využívají, na celkovém počtu služeb. Vyjadřuje se v procentech
dostupnost dokumentace
- počet případů, kdy po upgrade nebo aktualizaci aplikace nebyl dostupný aktuální manuál.
4. Adekvátní dimenze
|
|
|
|