|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Report o průběhu plnění SLA
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. Report o průběhu plnění SLA - účel dokumentu
-
Účelem
je poskytovat pravidelné
kompletní výkazy a výsledky
monitorování kvalitativní úrovně poskytovaných služeb, ze kterých je zřejmé, zda jsou služby poskytovány v kvalitě definované v SLA, zjišťovat, do jaké míry je SLA naplňována v souvislosti s řízením incidentů a problémů.
2. Obsah dokumentu
- Reporty o průběhu plnění SLA obsahují
souhrnné hodnocení SLA podle několika klíčových hledisek
a následně dílčí hodnocení jednotlivých, nebo alespoň vybraných nejvýznamnějších SLA a specifikaci hlavních problémů a jejich řešení.
3. Struktura dokumentu
-
Identifikace a účel reportu:
- účel a cíl dokumentu Report o průběhu plnění SLA,
- komu je určen, při jakých řídících aktivitách má být využit,
-
Přehled aktuálních SLA
- přehled obsahuje uzavřené a aktuálně využívané SLA a jejich klíčové charakteristiky:
- id. SLA,
- název zákazníka a poskytovatele IT služeb a produktů ve vztahu k SLA,
- základní vymezení předmětu SLA,
- termíny uzavření a platnosti SLA,
-
Souhrnné hodnocení plnění aktuálních SLA dle:
- počtu zákazníků a uživatelů, kterým je služba poskytována (podle byznys procesů, podnikových útvarů, obchodních partnerů),
- dodavatelů,
- dosahovaných reálných efektů služby,
- pokrytí požadované funkcionality,
- zajištěné kvality služeb, tj. dostupnosti, doby odezvy, spolehlivosti, bezpečnosti,
- nákladové náročnosti služeb,
- neshod a eskalací,
-
Specifikace hlavních problémů
spojených s plněním SLA, možnosti jejich řešení,
-
Závěry:
- úkoly a doporučení vyplývající z hodnocení SLA.
4. Vznik dokumentu
- V úloze: Hodnocení poskytovaných IT služeb a SLA (U154A
).
|
|
|
|