|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
|
|
|
Kód skupiny úloh
Standardní kód skupiny úloh v MBI.
:
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení skupiny úloh, zejména její cíl, účel a obsahová náplň.
1. Poznámky:
- !!! Tato stránka obsahuje pouze zkrácenou charakteristiku řízení marketingu. Jeho
detailnější charakteristika je v přiloženém PDF dokumentu
(viz ikonky v záhlaví stránky). !!!
-
Další obrázky
představují vazby hlavních komponent řízení k jednotlivým úlohám. Druhá závorka v přehledu úloh představuje zkratku používanou pro úlohy v záhlaví obrázků
2. Účel a zaměření marketingu
- Podporovat obchodní aktivity firmy a přispívat k posilování pozice firmy na trhu,
- Realizovat úspěšné marketingové akce a kampaně.
3. Přehled úloh
- Evidence: Marketingové evidence (UQ351A
) - aktualizace základních údajů marketingu, např. klasifikace obchodních partnerů, konkurence apod. – (
Evid.
),
- Transakce: Řízení marketingu - transakce (UQ352A
) - zpracování jednotlivých marketingových transakcí spojených s přípravou realizací a vyhodnocením marketingových akcí – (
Trans.
),
- Reporting: Reporting marketingu (UQ353A
) – (
Report
),
- Analýzy: Marketingové analýzy (UQ354A
) - tj. analýzy trhu, konkurence, požadavků zákazníků apod. – (
Anal.
),
- Plánování: Marketingový plán (UQ355A
) - plánování marketingových a promo akcí – (
Plány
),
- Řízení marketingových kampaní (UQ356A
) - operativní řízení jednotlivých marketingových kampaní, (
Kamp.
),
- Marketing – pokročilá analytika (UQ359A
) – (
PA
).
9. IT v řízení marketingu:
*/
CRM
pro řízení vztahů se zákazníky (F371
), **/Řešení projektu implementace aplikací a nástrojů CRM (TG480
),*/
BI / SSBI
pro analytické funkce (F400
) / (F455
), **/Řešení projektu business intelligence, BI (TG430
), **/Řešení aplikací Self Service Business Intelligence, SSBI (TG450
), */
CI,
Competitive intelligence pro posuzování konkurence (F481
), */
Prediktivní analytika
zejména pro prognózování marketingových akcí(F454
),
11. Poznámky, reference:
|
Poznámky
Dílčí poznámky ke skupině úloh.
|
|
|