|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Podskupina metrik
: Metriky řízení prodeje ve vazbě na eShop
|
|
|
|
Kód podskupiny metrik
Standardní kód podskupiny metrik v MBI
:
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení podskupiny metrik
1. Poznámka:
- Celková charakteristika metrik zařazených do podskupiny je
v přiloženém PDF dokumentu
(viz ikonky v záhlaví stránky).
2. Účel metrik
- Metriky řízení prodeje ve vazbě na eShop představují kombinaci ekonomických, obchodních i technických ukazatelů pro efektivní sledování provozu a využití eShopu zákazníky a jeho vliv na obchodní výsledky a úspěšnost firmy.
3. Přehled metrik
- Počet prodaných produktů přes eShop (IQ1107
),
- Zisk na produkt v eShopu (IQ1108
),
- Počet objednávek za stanovený čas (IQ1112
).
- Průměrná hodnota objednávky (IQ1109
),
- Počet položek na objednávku (IQ1110
),
- Marketingové náklady na návštěvu, eShop (IQ1101
),
- Tržba na návštěvu (IQ1103
),
- Délka návštěvy webové stránky (IQ1104
),
- Konverzní poměr (IQ1102
),
- Míra opuštění, Bounce rate (IQ1105
),
- Index přijetí zákazníka (IQ1106
),
- Nejčastější lokality zákazníků (IQ1111
).
|
|
|
|