Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Metrika : Marketingové náklady na návštěvu (eShop)
Marketingové náklady na návštěvu (eShop)
Kód metriky

Standardní kód metriky v MBI

:
IQ1101
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Měrná jednotka metriky

Měrná jednotka metriky

:
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení metriky

1. Obsahové vymezení metriky
  • Marketingové náklady na návštěvu (eShop) - podíl celkových marketingových výdajů na celkovém počtu návštěvníků ukazuje náročnost investic do marketingu, aby byla vygenerována jedna návštěva.
  • Cílem podniku je toto číslo minimalizovat zejména zvýšením efektivity marketingu.
2. Výpočetní předpisy
  • Marketingové náklady na návštěvu = výdaje na marketing / počet návštěv.
3. Zdroje dat pro metriku
  • Účetní evidence (DQ041A ),
  • Finanční výkazy podniku (DQ051A ),
  • Evidence zákazníků (DQ102A),
  • Evidence marketingu (DQ351A).
4. Adekvátní dimenze