|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Evidence marketingu
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. “Evidence marketingu“ - účel evidence
- Evidence marketingu obsahuje
informace o obchodních zástupcích, konkurenci pro účely vyhodnocování pozice podniku na trhu
a přípravy marketingových kampaní,
-
Účelem
je vytvořit a udržovat všechny informace z oblasti marketingu, pozici podniku na trhu, konkurenci atd. pro analytické účely.
2. Obsah evidence
-
Konkurence:
- poskytované služby, včetně IT služeb,
- platební podmínky,
- dodací podmínky,
- komoditní skladba.
-
Obchodní zástupci:
- působnost, odborné zaměření,
- zkušenosti,
- vytváření a sledování provizních smluv,
- poukazování provizí.
3. Zpracování evidence
-
Úloha
: Marketingové evidence (UQ351A
).
|
|
|
|