Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Dokument : Evidence marketingu
Evidence marketingu
Kód dokumentu

Standardní kód dokumentu v MBI

:
DQ351A
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Popis, obsahové vymezení

Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.

1. “Evidence marketingu“ - účel evidence
  • Evidence marketingu obsahuje informace o obchodních zástupcích, konkurenci pro účely vyhodnocování pozice podniku na trhu a přípravy marketingových kampaní,
  • Účelem je vytvořit a udržovat všechny informace z oblasti marketingu, pozici podniku na trhu, konkurenci atd. pro analytické účely.
2. Obsah evidence
  1. Konkurence:
    1. poskytované služby, včetně IT služeb,
    2. platební podmínky,
    3. dodací podmínky,
    4. komoditní skladba.
  2. Obchodní zástupci:
    1. působnost, odborné zaměření,
    2. zkušenosti,
    3. vytváření a sledování provizních smluv,
    4. poukazování provizí.
3. Zpracování evidence
  • Úloha : Marketingové evidence (UQ351A ).