Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Podskupina dokumentů : Dokumenty a data řízení marketingu
Dokumenty a data řízení marketingu
Kód podskupiny dokumentů

Standardní kód podskupiny dokumentů v MBI.

:
DSGQ35
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení podskupiny dokumentů – společná obsahová náplň apod.

1. Dokumenty řízení marketingu:
  • Evidence marketingu (DQ351A), Evidence marketingových akcí (DQ352A),
  • Dokumenty - informace o zákaznících a trhu (DQ361A),
  • Řízení marketingových kampaní (DQ362A ),
  • Cestovní zprávy (DQ363A), Dokumentace obchodních zástupců (DQ364A),
  • Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy (DQ365A),
  • Obchodní příležitosti, potenciální zákazníci (DQ366A),
  • Návrhy cen - příprava ceníků (DQ367A),
  • Plán marketingových akcí (DQ371A),
  • Marketingové analýzy (DQ381A ).
2. Využití dokumentů v úlohách:
  • Všechny uvedené dokumenty jsou předmětem zpracování skupiny úloh Marketing (TGQ350 ). Ve vztahu k IT se obvykle váží ke skupině úloh Řešení projektu implementace aplikací a nástrojů CRM (TG480 ).
  • Evidence marketingu a Evidence marketingových akcí jsou předmětem zpracování úloh Marketingové evidence (UQ351A ).
  • Dokumenty - informace o zákaznících, konkurenci, trhu, Dokumenty o marketingových akcích, Cestovní zprávy, Dokumentace obchodních zástupců, Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy, Obchodní příležitosti, potenciální zákazníci, Návrhy cen (příprava ceníků) jsou obvykle předmětem zpracování úlohy Marketingové transakce (UQ352A ) a vstupují do úlohy Marketingové evidence (UQ351A ).
  • Plán marketingových akcí je výstupem úlohy Marketingový plán (UQ355A ).
  • Marketingové analýzy jsou výstupem úlohy Marketingové analýzy (UQ354A ).