|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Podskupina dokumentů
: Dokumenty a data řízení marketingu
|
|
|
|
Kód podskupiny dokumentů
Standardní kód podskupiny dokumentů v MBI.
:
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení podskupiny dokumentů – společná obsahová náplň apod.
1. Poznámka:
- Celková charakteristika dokumentů a datových zdrojů zařazených do podskupiny je
v přiloženém PDF dokumentu
(viz ikonky v záhlaví stránky).
2. Přehled dokumentů
- Evidence marketingu (DQ351A),
- Evidence marketingových akcí (DQ352A),
- Obchodní příležitosti, potenciální zákazníci (DQ366A),
- Dokumenty - informace o zákaznících a trhu (DQ361A),
- Cestovní zprávy (DQ363A),
- Dokumentace obchodních zástupců (DQ364A),
- Řízení marketingových kampaní (DQ362A
),
- Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy (DQ365A),
- Návrhy cen - příprava ceníků (DQ367A),
- Marketingové analýzy (DQ381A
).
- Plán marketingových akcí (DQ371A).
3. Využití dokumentů v oblastech řízení
-
Všechny uvedené dokumenty
jsou předmětem zpracování skupiny úloh Marketing (TGQ350
). Ve vztahu k IT se obvykle váží ke skupině úloh Řešení projektu implementace aplikací a nástrojů CRM (TG480
).
-
Evidence marketingu a Evidence marketingových akcí
jsou předmětem zpracování úloh Marketingové evidence (UQ351A
).
- Dokumenty - informace o zákaznících, konkurenci, trhu, Dokumenty o marketingových akcích, Cestovní zprávy, Dokumentace obchodních zástupců, Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy, Obchodní příležitosti, potenciální zákazníci, Návrhy cen (příprava ceníků) jsou obvykle předmětem zpracování úlohy Marketingové transakce (UQ352A
) a vstupují do úlohy Marketingové evidence (UQ351A
).
-
Plán marketingových akcí
je výstupem úlohy Marketingový plán (UQ355A
).
-
Marketingové analýzy
jsou výstupem úlohy Marketingové analýzy (UQ354A
).
-
Celkový přehled oblastí
řízení a jejich úloh je uveden v rámci následujících domén MBI:
- Podnikové řízení a analytika (DO00
),
- Řízení IT podniku (DO001
).
|
|
|
|