|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Evidence marketingových akcí
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. “Evidence marketingových akcí“ - účel evidence
- Evidence marketingových je databáze nebo její část obsahující
informace o připravovaných, probíhajících nebo realizovaných marketingových kampaních
,
-
Účelem
je vytvořit a udržovat všechny informace o marketingových aktivitách a kampaních pro analytické účely a jejich další plánování.
2. Obsah evidence
-
Marketingová akce:
- Id. akce, Obchodní název akce,
- Termín a čas trvání akce,
- Stav: plánovaná / uskutečněná,
-
Specifikace akce
:
- Cíl a předmět marketingové akce, Cílová skupina, Předpokládaný rozsah, počet respondentů,
- Typ akce – průzkum, reklamy atd., Použité marketingové metody,
- Regionální určení,
-
Zajištění akce
:
- Interní: Útvar, Zodpovědný pracovník – Id. Jméno, Pozice, Kontakt,
- Externí: Dodavatel – Id., Název, Kontakt,
-
Ekonomika akce
:
- Interní náklady na akci, Náklady na externí dodavatele,
-
Hodnocení akce
:
- Ekonomické a mimoekonomické efekty akce,
- Hodnocení průběhu akce a jejího zajištění.
3. Zpracování evidence
-
Úloha
: Řízení marketingových kampaní (UQ356A
).
|
|
|
|