|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Plán marketingových akcí
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. “Plán marketingových akcí“ - účel dokumentu
- Představuje soustavu plánovacích dokumentů a výstupů plánovacích nástrojů pro účely řízení marketingu, tj.
plány marketingových kampaní a promo akcí podle termínů realizace, druhů akcí, realizátorů akcí
apod.,
-
Účelem
je presentovat plánované hodnoty klíčových ukazatelů marketingových akcí a kampaní, obsah těchto kampaní, a to v definovaném časovém horizontu a případně podle vybraných dimenzí (typ kampaně, realizátor, cílové skupiny apod.).
2. Obsah dokumentu
-
Plány ukazatelů marketingu dle zvolených dimenzí
,
-
Prediktivní analytika v řízení marketingu
- Predikce odchodu zákazníků – „churn management“,
- Credit scoring - ohodnocení zákazníka dle úvěrového rizika,
-
Sestavení marketingového plánu:
- Tržní diagnóza – tržní situace podniku, analýza skupin zákazníků, segmentů trhu, prodejních možností,
- Tržní prognóza – odhad trendů na trhu, změny trhu, pozice konkurence,
- Plánování cílů marketingu – zaměření marketingových akcí – viz paragraf 4,
- Plánování marketingového mixu – plánování v oblasti výrobkové, cenové, distribuční, komunikační,
- Sestavení marketingového rozpočtu,
-
Součásti plánu marketingových akcí
:
- Plány realizace marketingových kampaní,
- Plány podpory prodeje,
- Plány na realizaci reklamy a reklamních akcí,
- Plány podpory vývoje produktů v krátkodobém pohledu,
- Plány zajištění zákaznického servisu.
|
|
|
|