|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Řízení marketingových kampaní
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. “Řízení marketingových kampaní“ - účel dokumentu
- Dokumenty marketingových akcí představují
informace o připravovaných, probíhajících nebo realizovaných marketingových průzkumech, promo akcích a dalších aktivitách
marketingu podniku a jsou vstupem pro marketingové databáze,
-
Účelem
je zajistit informace o marketingových kampaních jako vstupy pro aktualizace marketingových databází a plánování kampaní.
2. Obsah dokumentu
-
Marketingová kampaň:
- Id. kampaně, Typ kampaně, Název kampaně,
- Termín a časový rozsah kampaně,
- Předmět a obsahové vymezení kampaně,
-
Zajištění kampaně
:
- Interní: Útvar, Zodpovědný pracovník – Id. Jméno, Pozice, Kontakt,
- Externí: Dodavatel – Id., Název, Kontakt,
-
Ekonomika kampaně
:
- Interní náklady na kampaň, Náklady na externí dodavatele,
-
Dokumentace kampaně:
- Id. dokumentu, Název, resp. předmět dokumentu,
- Zpracovatel: Pracovník – Id. Jméno, Pozice, Kontakt,
- Určení dokumentu, Čas předložení a schválení dokumentu.
3. Vznik dokumentu
-
Úloha
: Řízení marketingových kampaní (UQ356A
).
|
|
|
|