|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Obchodní příležitosti, potenciální zákazníci
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. “Obchodní příležitosti, potenciální zákazníci“ - účel dokumentu
- Evidence obchodních příležitostí, potenciálních zákaznících je databáze nebo její část obsahující
informace pro účely vyhodnocování aktuální pozice podniku na trhu
a přípravy marketingových kampaní,
-
Účelem
je vytvořit a udržovat všechny relevantní informace o obchodních příležitostech, potenciálních zákaznících atd. pro analytické účely a přípravu marketingových a obchodních akcí.
2. Obsah dokumentu
-
Základní údaje příležitosti
:
- Id. obchodní příležitosti, Rámcový obsah,
- Potenciální zákazník, Předmět – nabízené zboží, resp. služby,
- Obchodník / Zástupce identifikující obchodní příležitost: Id. Jméno, Pozice, Kontakt,
-
Podmínky realizace příležitosti
:
- Identifikace podmínek spokojenosti zákazníka, Specifikace problému, který chce zákazník nákupem řešit,
- Geografické umístění zákazníka, klíčová kalendářová omezení,
- Částka, kterou zákazník hodlá utratit, identifikace konkurence, kdo a o čem u zákazníka rozhoduje a kdo má na tato rozhodnutí vliv,
-
Hodnocení příležitosti
:
- Pravděpodobnost, se kterou obchodní případ lze získat,
- Kvalifikace příležitosti - schopnost dodat podle zákaznických požadavků a v čase definovaném zákazníkem.
3. Vznik dokumentu
-
Úloha
: Řízení marketingu - transakce (UQ352A
).
|
|
|
|