|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. “Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy“ - účel dokumentu
- Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy představují obvykle
názory zástupců případně obchodních partnerů na zboží, služby a obchodní aktivity
podniku a jsou vstupem pro marketingové databáze,
- Účelem je poskytovat analytické podklady pro řízení marketingových průzkumů na základě vybraných ukazatelů a jim odpovídajících dimenzí.
2. Obsah dokumentu
-
Průzkum
:
- Id. průzkumu, Název průzkumu, Cílová skupina,
- Termín a časový rozsah průzkumu,
- Předmět a obsahové vymezení průzkumu,
-
Zajištění průzkumu:
- Interní: Útvar, Zodpovědný pracovník – Id. Jméno, Pozice, Kontakt,
- Externí: Dodavatel – Id., Název, Kontakt,
-
Ekonomika průzkumu:
- Interní náklady na průzkum, Náklady na externí dodavatele,
-
Dotazník:
- Id. dotazníku, Název, resp. předmět dotazníku,
- Zpracovatel: Pracovník – Id. Jméno, Pozice, Kontakt.
3. Vznik dokumentu
-
Úloha
: Řízení marketingu - transakce (UQ352A
).
|
|
|
|