|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Scénáře
: Řeší se marketing
|
|
|
|
Kód scénáře
Standardní kód scénáře v MBI.
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis scénáře, hlavní problémy a otázky
Popis podstaty a obsahu scénáře, specifikace hlavní problémů a otázek k řešení scénáře
1. Obsah scénáře - otázky a problémy:
- Jak efektivně a průběžně vytvářet
podklady pro evidence
marketingu a marketingových akcí?
- Jak kvalitně vyhodnocovat
výsledky marketingových průzkumů
podle potřeb řízení obchod a výroby podniku?
- Jak v marketingových akcích
efektivně nasadit IT
, např. mobilní zařízení?
- Jak efektivně využívat
externích informačních zdrojů
, sociálních sítí a dalších?
- Jak využívat racionálně
vlastních informačních zdrojů
, jako např. informace z call center, informace z cestovních zpráv a dalších?
- Jak efektivně řešit
vazby marketingu
a jeho výsledků na řízení prodeje, nákupu a případně výroby?
- Které
reporty
o marketingových akcích a s jakým obsahem budou adekvátní jednotlivým úrovním a pozicím řízení?
- Které
metriky
budou pro marketingové analýzy a plánování marketingových akcí významné?
- Které
dimenze
ve vztahu k metrikám budou pro marketingové analýzy a plánování relevantní?
- Jak kvalitně a kompletně
vyhodnocovat konkurenci
v daných segmentech trhu?
- Jak racionálně plánovat jednotlivé
marketingové akce
?
3. Poznámky, reference:
|
|
|
|