|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Podskupina metrik
: Metriky řízení obchodních center
|
|
|
|
Kód podskupiny metrik
Standardní kód podskupiny metrik v MBI
:
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení podskupiny metrik
1. Poznámka:
- Celková charakteristika metrik zařazených do podskupiny je
v přiloženém PDF dokumentu
(viz ikonky v záhlaví stránky).
2. Účel metrik
- Metriky řízení obchodních center představují součást komplexu pro řízení obchodních center v rámci retailu.
Účelem
je vymezit
obsah hlavních metrik
a specifikovat
metriky, které s hlavními souvisejí
a vedle toho i obvyklé zdroje dat a obvyklé dimenze vážící se k metrikám.
3. Přehled metrik
7. Reference:
- HOFMANN, Steffen, 2015. KPI – Key Performance Indicators: How to evaluate the performance of a shopping center investment. ACROSS: The European Retail Real Estate Magazine [online]. Nov 03 [cit. 2018-04-18]. Dostupné z: https://www.across-magazine.com/kpi-key-performance-indicators/,
- Tkáč, D.: Analýza a návrh BI aplikácie pre správu obchodného centra, BP, VŠE, 2018
|
|
|
|