|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Úspěšnost prodejní kampaně
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Úspěšnost prodejní kampaně
– je úspěšnost kampaně v procentech stanovena jako poměr počtu zákazníků, kterým jsou prodány nové služby, děleno počtem všech oslovených zákazníků v kampani.
- Hodnotu tohoto ukazatele stanovuje útvar marketingu na základě definice kampaně a vyhodnocení průběhu kampaně vedené v CRM systému.
2. Související metriky
-
Návratnost marketingové kampaně
= Náklady na kampaň/ Tržby,
-
Vliv kampaně
na zvýšení prodeje = Aktuální tržby / Prodej za předchozí období.
4. Adekvátní dimenze
5. Poznámky, reference
|
|
|
|