Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Úloha : Retail: Výběr POS SW
Retail: Výběr POS SW
Kód úlohy

Standardní kód úlohy v MBI.

:
UQ591AXRE
Autor návrhu úlohy

Jméno a příjmení autora úlohy

:
Fous, O. (Artex, Informační systémy)
Datum poslední úpravy

Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.

:
2016-03-17
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi

Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.

:
0.5
Charakteristiky úlohy

Charakteristiky úlohy

1. “Retail: Výběr POS SW“ – cíl, účel
  • Cílem úlohy je vybrat nejvhodnější POS SW řešení na základě zaměření, velikosti a potřeb maloobchodního podniku,
  • Úloha má současně řešit otázky a problémy spojené se zajištěním a provozem POS ve scénářích (SQ591XRE) a (SQ592XRE).
2. Vstupy a výstupy úlohy:
  • Hlavními vstupy jsou:
    • Analýza IT trhu (D022A ),
    • Softwarová architektura (D056A ),
    • Aplikační architektura (D053A ),
    • Plán projektů (D123A ),
    • Projektový záměr (D124A ),
    • Poptávkový dokument (D131A ),
    • Nabídka na dodávku IT služeb a produktů (D132A ),
    • Výběrová kritéria na dodávky IT služeb a produktů (D133A ),
  • Výstupem zpracování úlohy jsou:
    • Protokol o hodnocení nabídek (D134A ),
    • Závěrečný protokol z výběrového řízení (D135A ),
    • Plán projektu (D401A ),
    • Dokument specifikace projektu (D402A ),
    • Rozpočet projektu (D411A ).
3. Podmínky úspěšnosti úlohy
  • Podpora ze strany vedení/majitele podniku,
  • Výběr vhodné odpovědné osoby/týmu pro výběr řešení,
  • Kvalitní zpracování analýzy potřeb, pracovních postupů a velikosti podniku, správné pochopení vstupů a zpracování výstupů (požadavků),
  • Vhodně zpracované podmínky pro výběr vítězného řešení na základě předchozí analýzy,
  • Výběr vítězného řešení na základě všech faktorů, nejen ceny.
4. “Retail: Výběr POS SW“ - klíčové aktivity
  • Definice velikosti maloobchodního podniku,
  • Definice zaměření maloobchodního podniku,
  • Definice technických požadavků pro vítězné řešení.