Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Metrika : Celkový čas pro vyřešení požadavku
Celkový čas pro vyřešení požadavku
Kód metriky

Standardní kód metriky v MBI

:
I637
Autor

Jméno a příjmení autora

:
Labant, P. (KIT, VŠE)
Měrná jednotka metriky

Měrná jednotka metriky

:
hod.
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení metriky

1. Obsahové vymezení metriky
  • Celkový čas pro vyřešení požadavku - je celkový čas, který pracovník Service desku potřeboval pro vyřešení daného požadavku. Metrika je určená k řízení lidských zdrojů zajišťujících provoz služby Service desk, zejména k řízení jejich efektivnosti a výkonnosti.
2. Související metriky
  • Celkový počet incidentů řešených jedním pracovníkem v daném období.
3. Zdroje dat pro metriku
  • Technologická architektura (D054A ),
  • Provozní dokumentace (D711A ),
  • Dokumentace provozu service-desku (D723A ),
  • Protokol změnového řízení (D724A ),
  • RFC, požadavek na změnu (D725A ).
4. Adekvátní dimenze