|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Celkový čas pro vyřešení požadavku
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Celkový čas pro vyřešení požadavku
- je celkový čas, který pracovník Service desku potřeboval pro vyřešení daného požadavku. Metrika je určená k řízení lidských zdrojů zajišťujících provoz služby Service desk, zejména k řízení jejich efektivnosti a výkonnosti.
2. Související metriky
-
Celkový počet incidentů řešených jedním pracovníkem
v daném období.
4. Adekvátní dimenze
|
|
|
|