|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Dokumentace provozu service-desku
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. Dokumentace provozu service-desku - účel dokumentu
-
Účelem
je vytvořit podklad pro analýzy požadavků a pro řízení dalšího rozvoje služeb.
2. Obsah dokumentu
- Dokumentace provozu service-desku
obsahuje evidenci incidentů, dotazů a požadavků na service-desk a jejich řešení
a to podle stanovených úrovní, tj. běžné dotazy a problémy, požadavky na analytické úpravy aplikací a požadavky na zcela nové projekty.
- Protokol tak vytváří
podklad pro analýzy požadavků
a je jedním ze vstupů pro řízení dalšího rozvoje služeb.
3. Struktura dokumentu:
- Úvodní vymezení dokumentu,
- Metriky pro sledování service desk,
- Běžné problémy a požadavky,
- Požadavky na analytické úpravy aplikací,
- Požadavky na nové projekty.
4. Poznámky, reference:
- Podrobnější struktura je v připojeném balíčku ke stažení.
|
|
|
|