|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Počet požadavků na service desk
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Počet požadavků na service desk
- představuje fyzické počty požadavků uživatelů na změny, úpravy aplikací, požadavky na infrastrukturu i běžné dotazy.
2. Související metriky
-
Podíl požadavků a dotazů na aplikace
na service desku na celkovém počtu dotazů a požadavků za dané období v %,
-
Podíl interních požadavků
na service desk na celkovém počtu požadavků,
-
Podíl externích požadavků
na service desk na celkovém počtu požadavků,
-
Průměrná délka hovoru
k požadavku na service desku v minutách za dané období, tj. Průměrná délka hovoru = Celková doba hovorů k požadavkům / Celkový počet hovorů obsahujících uživatelské požadavky,
-
Podíl odmítnutých požadavků a dotazů
na service desku na celkovém počtu dotazů a požadavků za dané období v %, *
-
Podíl nevyřízených požadavků
a dotazů na service desku na celkovém počtu dotazů a požadavků za dané období v %,
-
Průměrné náklady
na jeden vyřízený požadavek v tisících Kč. za dané období,
-
Celkový počet vyřízených požadavků,
-
Počet požadavků
na pomoc s nastavením/
změnou hesla
.
4. Adekvátní dimenze
|
|
|
|