Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Podskupina metrik : Metriky řízení call center
Metriky řízení call center
Kód podskupiny metrik

Standardní kód podskupiny metrik v MBI

:
ISGQ23
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení podskupiny metrik

1. Metriky řízení call center

K metrikám call center patří zejména:

  1. Call centra - časové metriky (IQ2301 ),
  2. Call centra - rozvrhy provozu (IQ2302 ),
  3. Náklady na volání (IQ2303 ),
  4. Úspěšnost call centra (IQ2304 ).

2. Využití metrik ve úlohách
  • Metriky pro řízení prodeje v podniku se vztahují především ke skupinám úloh Řízení marketingu (TGQ350 ) a Řízení prodeje zboží a služeb (TGQ100 ).
  • Prodejní metriky s ekonomickým obsahem se váží na skupiny úloh Finanční řízení podniku (TGQ050 ).

3. Dimenze pro analýzy metrik podskupiny
  • Metriky pro řízení prodeje v podniku se vztahují především ke skupinám úloh Řízení marketingu (TGQ350 ) a Řízení prodeje zboží a služeb (TGQ100 ).
  • Prodejní metriky s ekonomickým obsahem se váží na skupiny úloh Finanční řízení podniku (TGQ050 ).

4. Využití metrik podskupiny v aplikacích

Metriky podskupiny jsou obvykle obsahem podskupiny Analytické nástroje pro řízení podniku (ASGQ00 ).

5. Obsah balíčku ke stažení

Souhrnný text za podskupinu metrik a její metriky (PDF).