Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Metrika : Úspěšnost call centra
Úspěšnost call centra
Kód metriky

Standardní kód metriky v MBI

:
IQ2304
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Měrná jednotka metriky

Měrná jednotka metriky

:
%
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení metriky

1. Obsahové vymezení metriky
  • Úspěšnost call centra - míra úspěšných telefonátů. Počet přijatých telefonů na celkový počet telefonátů.
2. Výpočetní předpisy
  • (Počet přijatých telefonátů / Celkový počet telefonátů)*100.
3. Zdroje dat pro metriku
  • Evidence zákazníků (DQ102A),
  • Evidence reklamací zákazníků (DQ108A),
  • Evidence marketingových akcí (DQ352A).
4. Adekvátní dimenze