|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Marketingové náklady na objednávku
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Marketingové náklady na objednávku
– je podíl celkových marketingových výdajů na celkovém počtu objednávek ukazuje náročnost investic do marketingu, aby byla vygenerována jedna objednávka.
- Pro zvýšení zisku je nutné toto číslo minimalizovat zejména zvýšením efektivity marketingu.
2. Výpočetní předpisy
- Marketingové náklady na objednávku = výdaje na marketing / počet objednávek.
4. Adekvátní dimenze
5. Poznámky, reference
|
|
|
|