|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Personalistika, standardní reporting
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
2. Obsah úlohy - přehled reportů
- Úloha obsahuje zejména
přehledy pracovníků podle aktuálně definovaných kritérií a hlášení pro VZP - hromadné oznámení (přijetí pracovníků, odchody pracovníků),
tj.:
- Základní přehledy pracovníků,
- Přehled handikapovaných zaměstnanců,
- Přehledy zranění a incidentů,
- Hlášení důchodového pojištění,
- Hlášení nemocenského pojištění,
- Zaměstnanecká spokojenost,
- Otevřené pozice,
- Výkonnost zaměstnanců,
- Genderová vyváženost,
- Přehled školení,
- Fluktuace po jednotlivých oblastech,
- Rozdělení zaměstnanců dle jednotlivých pracovních úvazků.
3. Vstupy úlohy:
- Podniková personální evidence (DQ250A
),
- Evidence pracovních míst (DQ251A),
- Evidence školení a kursů (DQ252A),
- Evidence školicích agentur (DQ253A).
4. Podmínky úspěšnosti úlohy
-
Úspěšnost úlohy závisí na dosažení:
- vysoké kvality a vypovídací schopnosti personálních reportů, přehledů o absolvovaných školních a rekvalifikačních programech, výkazy pojištění apod.,
- zpracování a poskytování reportů pro personální manažery a analytiky ve stanoveném čase, zajištění dynamické tvorby reportů v okamžiku specifikace požadavku uživatele,
- snižování pracnosti a nákladů přípravy personálních reportů a časových nároků na získávání potřebných dat z různých zdrojů.
- Z pohledu IT aplikací se
na kvalitním personálním reportingu podílejí:
- celopodnikové aplikace - ERP (F300
), nebo specializované personální aplikace, které připravují všechny základní reporty,
- aplikace business intelligence (F400
) vyhotovující požadované reporty na datovým skladem, resp. datovými tržišti a speciálně jejich reportingová část (F410
),
- Self Service BI (F455
),
- specializované aplikace pro personální řízení.
5. Poznámky, reference
|
|
|
|