Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Dokument : Evidence školení a kursů
Evidence školení a kursů
Kód dokumentu

Standardní kód dokumentu v MBI

:
DQ252A
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Datum poslední úpravy

Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.

:
2015-01-12
Popis, obsahové vymezení

Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.

1. “Evidence školení a kursů“ - účel evidence:
  • Evidence školení a kursů obsahuje informace o připravovaných, nebo realizovaných odborných školeních, kursech nebo studijních programech jako podklady pro plánování kvalifikačního rozvoje pracovníků a přípravu kvalifikačních nebo rekvalifikačních projektů,
  • Účelem je tak vytvořit a udržovat všechny informace o připravovaných nebo realizovaných školeních a kvalifikačních programech pro analytické účely a přípravu plánů kvalifikačního rozvoje.
2. Obsah evidence:
  1. Požadavky na vzdělávání:
    1. Id. požadavku, Obsahové vymezení, Původ požadavku (podnikový rozvoj, certifikace apod.),
    2. Priorita realizace, Zdůvodnění požadavku,
  2. Vlastní školicí aktivity:
    1. Id. programu, kursu, školení, Název, Autor, Garant,
    2. Určení programu, Obsahové vymezení, Délka trvání,
    3. Informační a technické zajištění,
    4. Počet realizovaných programů, Souhrnné hodnocení,
    5. Certifikace a testy v rámci interních školicích aktivit.
    6. Využití eLearningu a mLearningu,
  3. Nabídky a využití externích školicích kapacit:
    1. Id. programu, kursu, školení, Název, Poskytovatel,
    2. Určení programu, Obsahové vymezení, Délka trvání,
    3. Počet realizovaných programů v podniku, Souhrnné hodnocení poskytovatele a programu,
    4. Náklady na realizované programy u externích poskytovatelů,
    5. Certifikace a testy v rámci externích programů,
    6. Využití eLearningu a mLearningu,
3. Zpracování evidence