Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Metrika : Počet analyzovaných konkurentů
Počet analyzovaných konkurentů
Kód metriky

Standardní kód metriky v MBI

:
IQ2002
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Datum poslední úpravy

Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.

:
2013-04-08
Měrná jednotka metriky

Měrná jednotka metriky

:
konkurent
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení metriky

1. Obsahové vymezení metriky
  • Počet analyzovaných konkurentů – vyjadřuje počet konkurenčních firem, které jsou předmětem např. srovnávacích analýz, sledování jejich nabídky IT služeb apod.
2. Související metriky
  • Podíl analyzovaných konkurentů ze všech konkurentů podniku v %.
3. Zdroje dat pro metriku
  • Evidence marketingu (DQ351A),
  • Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy (DQ365A),
  • Marketingové analýzy (DQ381A ),
  • Dokumenty - informace o zákaznících a trhu (DQ361A),
  • Cestovní zprávy (DQ363A).
4. Adekvátní dimenze