Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Dimenze : Konkurence
Konkurence
Kód dimenze

Standardní kód dimenze v MBI.

:
DIQ105
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení dimenze, co v podniku nebo informatice pokrývá a k jakému účelu slouží.

1. Konkurence - obsahové vymezení
  • Dimenze představuje strukturu hlavních konkurentů podniku, které je účelné sledovat z pohledu poskytovaných produktů a služeb zákazníkům a získávaných konkurenčních výhod.
  • Zdrojem dat je obvykle speciálně vytvářený vstup (např. v Excelu) získávaný z různých externích databází, internetu, veřejných médií apod.
2. Prvky dimenze
  • Strukturalizace prvků subjektů konkurence je vždy velmi specifická podle působnosti a odvětví daného podniku.
3. Datové zdroje dimenze
  • Evidence marketingu (DQ351A),
  • Marketingové analýzy (DQ381A ).
4. Kalkulace v rámci dimenze
  • Agregace za vybrané konkurenční podniky.
5. Atributy dimenze
  • Úroveň 1: Kategorie konkurentů :
    • Identifikátor kategorie konkurentů,
    • Plný název kategorie konkurentů,
    • Obsahové vymezení kategorie konkurentů.
  • Úroveň 2:Konkurent :
    • Identifikátor konkurenta,
    • Identifikátor kategorie konkurentů,
    • Plný název konkurenta,
    • Význam konkurenta pro podnik – klíčový konkurent, standardní,
    • Adresa www konkurenta,
    • Silné stránky konkurenta,
    • Slabé stránky konkurenta.
6. Obsah balíčku ke stažení
  • Text: základní informace k dimenzi, včetně struktur dat,
  • Tabulka: příklady dat dimenze