Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Podskupina metrik : Poskytování služeb a poprodejní servis
Poskytování služeb a poprodejní servis
Kód podskupiny metrik

Standardní kód podskupiny metrik v MBI

:
ISGQ15
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení podskupiny metrik

1. Metriky poskytování služeb a poprodejní servis

Do podskupiny metrik metriky zajištění poprodejního servisu a řízení reklamací patří:

  1. Počet a objem servisních činností (IQ1501 ),
  2. Počet a objem reklamací (IQ1502 ).

2. Využití metrik ve úlohách

Metriky pro řízení prodeje v podniku se vztahují především ke skupinám úloh Řízení prodeje zboží a služeb (TGQ100 ), zejména k úloze Řízení poprodejního servisu, transakce (UQ109A ).

3. Dimenze pro analýzy metrik podskupiny

Metriky v podskupině se, kromě základních dimenzí (DIG000 ), se analyzují zejména podle Obchodních dimenzí podniku (DIGQ30 ), skupiny dimenzí, Externí partneři podniku (DIGQ10 ) a Podniková organizace (DIGQ01 ).

4. Využití metrik podskupiny v aplikacích

Metriky podskupiny jsou obvykle obsahem Aplikací pro podporu provozu podniku (ASGQ10 ) a podskupiny Analytické nástroje pro řízení podniku (ASGQ00 ) a podskupiny Analytické nástroje pro řízení podniku (ASGQ00 ).

5. Obsah balíčku ke stažení

Souhrnný text za podskupinu metrik a její metriky (PDF).