|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Retail: Nastavení/Parametrizace POS/RM systému
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
Fous, O. (Artex, Informační systémy)
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. “Retail: Nastavení/Parametrizace POS/RM systému“ – cíl, účel
-
Cílem
úlohy je
nastavit a parametrizovat POS/RM systém
do takové podoby, že jej po nastavení a připojení poboček budou moci používat všichni předdefinovaní uživatelé, a to v plném rozsahu očekávané funkcionality.
- Úloha má současně řešit otázky a problémy spojené se zajištěním a provozem POS ve scénářích (SQ591XRE) a (SQ592XRE).
2. Vstupy a výstupy úlohy:
-
Hlavními vstupy jsou
:
- Katalog požadavků na nastavení RM/POS systému (DQ601AXRE
),
- Organizační a řídící dokumenty podniku (DQ002A
),
- Procesní dokumentace podniku (DQ003A
),
- Podniková personální evidence (DQ250A
),
- Evidence pracovních míst (DQ251A),
- Ceníky zboží a služeb (DQ104A),
- Dodací a platební podmínky (DQ106A),
-
Výstupem zpracování úlohy jsou:
- RM/POS 4onePOS – nastavení systému ,
- RM/POS FuturERS – nastavení uživatelských práv ,
- FuturERS – (centralizovaná) struktura ,
- 4onePOS – (decentralizovaná) struktura ,
- FuturERS – detail položky ,
- 4onePOS – detail položky .
3. Podmínky úspěšnosti úlohy
- Důkladná znalost systému nebo spolupráce s dodavatelem,
- Znalost potřebného nastavení systému,
- Znalost všech centrál, poboček a skladů,
- Znalost plánované hierarchie a zabezpečení/možností oprávnění,
- Znalost všech uživatelů a jejich oprávnění.
4. “Retail: Nastavení/Parametrizace POS/RM systému“ - klíčové aktivity
- Nastavení adres,
- Nastavení platebních podmínek,
- Nastavení cen,
- Nastavení uživatelů a oprávnění.
|
|
|
|