|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Role
: Člen řídící komise projektu
|
|
|
|
Kód role
Standardní kód role v MBI
:
|
Kód role dle CZ-ISCO
Kód role dle standardů katalogu CZ-ISCO
:
|
|
Popis, obsahové vymezení
Pracovní náplň, činnosti role
1. Člen řídící komise projektu- funkční náplň role
V rámci své činnosti v Řídící komisi projektu se podílí na:
- průběžném řízení a směrování projektu podle definovaných cílů a očekávaných efektů,
- průběžném zajišťování personálních, finančních a technických zdrojů pro projekt,
- v kooperaci se Sponzorem projektu na schvalování klíčových dokumentů projektu, zejména Dokument specifikace projektu (D402A
), Plán projektu (D401A
), Rozpočet projektu (D411A
), Dokumentaci průběhu projektu (D412A
), Protokol o ukončení a vyhodnocení projektu (D413A
), Protokol kontroly harmonogramu projektu (D414A
), Protokol kontroly kvality řešení projektu (D415A
), Protokol kontroly rozpočtu projektu (D416A
),
- rozhodování v problémových situacích projektu (překročení harmonogramu, překročení rozpočtu apod.),
- kooperaci s Manažerem projektu při řešení především koncepčních problémů,
- na komunikaci se všemi zainteresovanými stranami na projektu,
- delegování kompetencí a pravomocí v rámci řízení projektu,
- na přípravě reportů o stavu a průběhu projektu pro vedení podniku.
2. Požadované znalosti role
- znalost podnikových procesů a funkcí,
- znalost podnikové kultury,
- znalost podnikové a IT strategie,
- znalosti principů a metod řízení IT, zejména řízení IT služeb, IT zdrojů a řízení IT ekonomiky,
- znalost aktuálně provozovaných aplikací a projektového portfolia,
- znalost podnikové infrastruktury a technologií,
- principy a metody projektového řízení.
|
|
|
|