|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Počet stornovaných klientů
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Počet stornovaných klientů cestovní kanceláře
zahrnuje všechny klienty, kteří stornovali zájezd, a to jak z vlastních subjektivních nebo objektivních důvodů, nebo z podnětu cestovní kanceláře, či třetí strany (dimenze Důvody storna).
2. Související metriky
- Výše stornopoplatku,
- Částka vybraná na stornopoplatcích za dané období,
- Podíl stornovaných klientů v %.
- Podíl vybraných stornopoplatcích na celkových tržbách za zájezdy.
- Vývoj počtu stornovaných klientů.
|
|
|
|