|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Čas strávený v obchodě
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Čas strávený v obchodě
- se používá hlavně proto, že existuje korelace mezi stráveným časem v obchodě a velikosti nákupů.
2. Související metriky
-
Míra konverze (Conversion rate)
, měří se procento lidí, kteří provedli nákup v obchodě v porovnání k celkovému počtu lidí, kteří navštívili obchod = Počet nákupů / Počet návštěv,
-
Analýza nákupního košíku
, kombinace produktů, které se často kupují spolu, výsledky se hojně používají pro merchandising: plánovaní slevových kampaní, rozmístění zboží v regálech atd.,
-
Analýza prostředí obchodu
, sledování toho, jak vnímá zákazník prostředí prodejny, restaurace, interiér, rozmístění zboží (pohodlné/nepohodlné) atd. Může se také sledovat efektivita – jaké faktory ovlivňuji kupní chování nejvíce? Co může zlepšit v prostředí obchodů a rozmístění, aby zákazník nakoupil nejvíc?
3. Zdroje dat pro metriku
- Evidence marketingu (DQ351A),
- Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy (DQ365A),
- Marketingové analýzy (DQ381A
).
4. Adekvátní dimenze
5. Poznámky, reference
|
|
|
|