Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Dokument : Evidence obchodních příležitostí
Evidence obchodních příležitostí
Kód dokumentu

Standardní kód dokumentu v MBI

:
DQ105A
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Popis, obsahové vymezení

Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.

1. “Evidence obchodních příležitostí“ - účel evidence
  • Evidence obchodních příležitostí je databáze nebo její část obsahující všechny atributy obchodních příležitostí, identifikovaných na trhu na základě různých zdrojů (kontakty, média, sociální sítě)
  • Účelem je vytvořit a udržovat v databázích všechny potřebné informace o nových obchodních příležitostech a jejich hodnocení.
2. Obsah evidence
  1. Základní údaje příležitosti :
    1. Id. obchodní příležitosti, Rámcový obsah,
    2. Potenciální zákazník, Předmět – nabízené zboží, resp. služby, Obchodník identifikující obchodní příležitost,
  2. Podmínky realizace příležitosti :
    1. Identifikace podmínek spokojenosti zákazníka, Specifikace problému, který chce zákazník nákupem řešit,
    2. Geografické umístění zákazníka, klíčová kalendářová omezení,
    3. Částka, kterou zákazník hodlá utratit, identifikace konkurence, kdo a o čem u zákazníka rozhoduje a kdo má na tato rozhodnutí vliv,
  3. Hodnocení příležitosti :
    1. Pravděpodobnost, se kterou obchodní případ lze získat,
    2. Kvalifikace příležitosti - schopnost dodat podle zákaznických požadavků a v čase definovaném zákazníkem.
3. Zpracování evidence
  • Úlohy :
    • Marketingové evidence (UQ351A ),
    • Řízení marketingu - transakce (UQ352A ),
    • Marketingové analýzy (UQ354A ).