|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Analýzy externích partnerů
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. “Analýzy komunikace s externími partnery“ – cíl, účel
- Účelem analytické úlohy je
dosažení efektů
, např. nastavení racionální spolupráce s dodavateli a ostatními OVM apod.,
- Úloha má
řešit otázky
spojené s řešením analytických úloh (SQ004
).
2. Funkcionalita analýz komunikace s externími partnery
2.1. Analýzy ukazatelů dle vybraných dimenzí:
-
Ukazatelé pro analýzy komunikace s externími partnery:
-
Dimenze pro analýzy:
- Dodavatelé, Segmenty trhu, Regiony, Odvětví ekonomiky, Obchodní kanály,
- Kategorie aktivit v komunikaci s ostatními OVM, Zaměstnanci, Veřejná správa,
- Zaměstnanci, Právnické subjekty, Občané.
2.2. Časové analýzy komunikace s externími partnery („Time Intelligence“)
- Vývoj ukazatelů komunikace s externími partnery v čase – platí pro všechny uvedené ukazatele.
3. Zdroje dat:
- Evidence dodavatelů, jejich produktů a služeb pro OVM,
- Evidence reklamací za dodavateli,
- Evidence subjektů veřejné správy,
- Evidence stížností.
4. Podmínky úspěšnosti analýz komunikace s externími partnery:
- Uplatnění vysoké komplexnosti a kvality analýz komunikace a hodnocení externích partnerů, dodavatelů i OVM,
- Rychlost a spolehlivost realizace správních řízení.
|
|
|
|