|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Metrika
: Počet klientů získaných spoluprací s externími partnery
|
|
|
|
Kód metriky
Standardní kód metriky v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
|
|
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahové vymezení metriky
1. Obsahové vymezení metriky
-
Celkový
počet klientů
získaných na základě spolupráce s externími partnery cestovní kanceláře, kteří využili služeb kanceláře v minulosti, aktuálně, případně i perspektivně.
2. Související metriky
- Podíl klientů v % získaných ve spolupráci s externími partnery.
- Počet přihlášených klientů na zájezdy dle spolupracujících společností,
- Počet realizovaných prodejů zájezdů přes cestovní agentury,
- Podíl realizovaných prodejů zájezdů přes cestovní agentury na celkovém počtu prodaných zájezdů,
- Počet klientů přihlášených na zájezdy získaných přes cestovní agentury,
- Podíl klientů získaných přes cestovní agentury na celkovém počtu klientů cestovní kanceláře,
- Vývoj počtu klientů získaných prostřednictvím externích partnerů v čase.
3. Zdroje dat pro metriku
- Databáze partnerů(DQ644AXTA),
- Databáze zájezdů,
- Databáze zákazníků (DQ641AXTA),
- Databáze prodejů (DQ641BXTA),
- Evidence rezervací,
- Seznam stornovaných klientů.
|
|
|
|