Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Metrika : Počet klientů získaných spoluprací s externími partnery
Počet klientů získaných spoluprací s externími partnery
Kód metriky

Standardní kód metriky v MBI

:
IQ6141XTA
Autor

Jméno a příjmení autora

:
Majerová, M., KIT, VŠE
Měrná jednotka metriky

Měrná jednotka metriky

:
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení metriky

1. Obsahové vymezení metriky
  • Celkový počet klientů získaných na základě spolupráce s externími partnery cestovní kanceláře, kteří využili služeb kanceláře v minulosti, aktuálně, případně i perspektivně.
2. Související metriky
  • Podíl klientů v % získaných ve spolupráci s externími partnery.
  • Počet přihlášených klientů na zájezdy dle spolupracujících společností,
  • Počet realizovaných prodejů zájezdů přes cestovní agentury,
  • Podíl realizovaných prodejů zájezdů přes cestovní agentury na celkovém počtu prodaných zájezdů,
  • Počet klientů přihlášených na zájezdy získaných přes cestovní agentury,
  • Podíl klientů získaných přes cestovní agentury na celkovém počtu klientů cestovní kanceláře,
  • Vývoj počtu klientů získaných prostřednictvím externích partnerů v čase.
3. Zdroje dat pro metriku
  • Databáze partnerů(DQ644AXTA),
  • Databáze zájezdů,
  • Databáze zákazníků (DQ641AXTA),
  • Databáze prodejů (DQ641BXTA),
  • Evidence rezervací,
  • Seznam stornovaných klientů.
4. Adekvátní dimenze
  • Časová dimenze (DI001 ),
  • Partneři,
  • Zájezdy,
  • Zákazníci (DIQ101 ),
  • Regiony (DI004 ),
  • Pobočky cestovní kanceláře,