|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Evidence reklamací zákazníků
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. “Evidence reklamací zákazníků“ - účel evidence
- Evidence
reklamací od zákazníků na poskytované zboží, služby a jejich řešení
je databáze nebo její část obsahující všechny atributy aktuálně předaných reklamací na zboží a služby
-
Účelem
je vytvořit a udržovat v databázích všechny potřebné informace o došlých reklamacích od zákazníků na poskytované zboží a služby.
2. Obsah evidence
-
Základní údaje reklamace
:
- Id. reklamace na zboží / služby, Rámcový obsah, Kategorie, druh reklamace,
-
Zákazník:
- Id. (číslo) zákazníka – viz Evidence zákazníků (DQ102A),
- Název zákazníka, Adresa zákazníka, Účet zákazníka,
-
Zodpovědnost:
- Id. prodejce, Jméno prodejce, resp. Id. obchodního zástupce, Jméno obchodního zástupce,
-
Charakteristiky reklamace
:
:
- Typ zboží, Id. zboží, služby, Název zboží, služby, Objednané množství, Dodané množství, Datum dodávky,
-
Předmět reklamace
: Obsahové vymezení vady, zpoždění dodávky, nedostatku apod.
3. Zpracování evidence
-
Úloha
: Reklamační řízení (UQ110A
)
|
|
|
|