Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Dokument : Evidence reklamací zákazníků
Evidence reklamací zákazníků
Kód dokumentu

Standardní kód dokumentu v MBI

:
DQ108A
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Popis, obsahové vymezení

Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.

1. “Evidence reklamací zákazníků“ - účel evidence
  • Evidence reklamací od zákazníků na poskytované zboží, služby a jejich řešení je databáze nebo její část obsahující všechny atributy aktuálně předaných reklamací na zboží a služby
  • Účelem je vytvořit a udržovat v databázích všechny potřebné informace o došlých reklamacích od zákazníků na poskytované zboží a služby.
2. Obsah evidence
  1. Základní údaje reklamace :
    1. Id. reklamace na zboží / služby, Rámcový obsah, Kategorie, druh reklamace,
  2. Zákazník:
    1. Id. (číslo) zákazníka – viz Evidence zákazníků (DQ102A),
    2. Název zákazníka, Adresa zákazníka, Účet zákazníka,
  3. Zodpovědnost:
    1. Id. prodejce, Jméno prodejce, resp. Id. obchodního zástupce, Jméno obchodního zástupce,
  4. Charakteristiky reklamace : :
    1. Typ zboží, Id. zboží, služby, Název zboží, služby, Objednané množství, Dodané množství, Datum dodávky,
  5. Předmět reklamace : Obsahové vymezení vady, zpoždění dodávky, nedostatku apod.
3. Zpracování evidence
  • Úloha : Reklamační řízení (UQ110A )