Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Skupina metrik : Metriky řízení prodeje v podniku
Metriky řízení prodeje v podniku
Kód skupiny metrik

Standardní kód skupiny metrik v MBI

:
IGQ1
Popis, obsahové vymezení

Obsahové vymezení skupiny metrik

1. Přehled podskupin metrik řízení prodeje zboží a služeb

Skupina zahrnuje tyto podskupiny metrik:

  1. Metriky řízení prodeje v podniku (ISGQ10 ):
    1. Počet zákazníků podniku (IQ1001 ), Tržní podíl (IQ1002 ),
    2. Nový prodej, Intake (IQ1003 ), Ztráta výnosů (IQ1004 ), Úroveň zlevňování (IQ1005 ),
    3. Počet externích zákazníků IT služeb (IQ1006 ),
    4. Tržby z prodeje zboží a služeb (IQ1007 ), Náklady prodeje zboží a služeb (IQ1008 ),
    5. Prodejní marže (IQ1009 ), Dodací lhůta (IQ1010 ),
    6. Prodejní potenciál (IQ1011 ), Počet obchodních transakcí (IQ1012 ),
    7. Podíl private label (IQ1013 ), Index prodejní aktivity (IQ1014 ), Obrat zásob (IQ1015 ),
    8. Ukazatelů dárkových poukázek a permanentek (IQ1016 ),
  2. Metriky řízení prodeje ve vazbě na eShop (ISGQ11 ) :
    1. Marketingové náklady na návštěvu, eShop (IQ1101 ),
    2. Konverzní poměr (IQ1102 ), Tržba na návštěvu (IQ1103 ),
    3. Délka návštěvy webové stránky (IQ1104 ), Míra opuštění, Bounce rate (IQ1105 ), Index přijetí zákazníka (IQ1106 ),
    4. Počet prodaných produktů přes eShop (IQ1107 ), Zisk na produkt v eShopu (IQ1108 ),
    5. Průměrná hodnota objednávky (IQ1109 ), Počet položek na objednávku (IQ1110 ),
    6. Nejčastější lokality zákazníků (IQ1111 ),
    7. Počet objednávek za stanovený čas (IQ1112 ),
  3. Výkonnostní ukazatele Category managementu, CM (ISGQ13 ) :
    1. Využití prodejní plochy (IQ1301 ),
    2. Časové ukazatele výkonnosti CM (IQ1302 ), Zbožové ukazatele výkonnosti CM (IQ1303 ), Zákaznické ukazatele výkonnosti CM (IQ1304 ),
  4. Poskytování služeb a poprodejní servis (ISGQ15 ) :
    1. Počet a objem servisních činností (IQ1501 ), Počet a objem reklamací (IQ1502 ),
  5. Hodnocení výkonnosti prodeje a prodejních pracovníků (ISGQ16 ) :
    1. Objem tržeb za časovou jednotku (IQ1601 ), Náklady práce na 1 prodejce (IQ1602 ).

2. Využití metrik v úlohách, skupinách úloh, domenách

Skupiny metrik se využívají v doménách:

  1. IT v řízení podniku (DO0 ),
  2. Odvětvová řešení IT v řízení podniku (DO00 ),
  3. Řízení IT služeb (DO100 ).

3. Dimenze pro analýzy metrik skupiny

Pro analýzy skupin metrik se využívají následující skupiny dimenzí:

  1. Základní (DIG000 ),
  2. Obchodní dimenze podniku (DIGQ30 ),
  3. Externí partneři podniku (DIGQ10 ),
  4. Podniková organizace (DIGQ01 ),
  5. Lidské zdroje podniku a mzdy (DIGQ20 ),
  6. Ekonomické dimenze podniku (DIGQ05 ),
  7. Dimenze skladového hospodářství (DIGQ40 ).

4. Využití metrik skupiny v aplikacích

Skupiny metrik jsou využity v těchto aplikacích:

  1. Aplikace pro podporu provozu podniku (ASGQ10 ),
  2. Analytické nástroje pro řízení podniku (ASGQ00 ),
  3. Analýza: Prodeje a prodejny (AQ031A ),
  4. Analýza: Tržby podle prodejních kanálů (AQ034A ).

5. Obsah balíčku ke stažení

Souhrnný text za skupinu metrik, její podskupiny a metriky (PDF).