|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Dokumentace řízení service desku
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. Dokumentace řízení service desku - účel dokumentu
-
Účelem
je vytvořit podklad pro
efektivní řízení služby Service desk
a přesně specifikovat postupy řešení požadavků přicházejících na interní service-desk.
2. Obsah dokumentu
- Dokumentace řízení Service desku obsahuje
definovanou strukturu a obsah tohoto dokumentu
, jehož účelem je zajistit efektivní řízení služby Service desk.
- Protokol tak vytváří podklad pro tvorbu tohoto dokumentu a slouží jako šablona při jeho vytváření.
3. Struktura dokumentu:
- Úvodní vymezení dokumentu,
- Účel dokumentu,
- Rozsah Platnosti,
- Popis jednotlivých rolí zajišťujících službu Service desk,
- Definice odpovědnosti a pravomocí,
- Definice a popis služby Service desk,
- Popis činností služby Service desk,
- Definice, komu je služba určena,
- Definice, kdy je služba dostupná,
- Definice, jak je služba dostupná,
- Definice, v jaké kvalitě je služba Service desk poskytována,
- Definice, co služba nabízí,
- Popis procesu zadání požadavku,
- Popis procesu kategorizace a přiřazení požadavku řešiteli,
- Popis procesu eskalace požadavku,
- Popis procesu řešení požadavku,
- Popis procesu vyřešení (ukončení) požadavku,
- Popis procesu zajištění kontinuálního rozvoje služby Service desk,
- Definice metrik použitých pro řízení služby Service desk
|
|
|
|