|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Dokument
: Protokol o zavedení IT služby do užívání
|
|
|
|
Kód dokumentu
Standardní kód dokumentu v MBI
:
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Popis, obsahové vymezení
Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.
1. Protokol o zavedení IT služby do užívání - účel dokumentu
-
Účelem
je specifikovat
stav zavedení služby do užívání
a identifikovat
případná omezení
nebo problémy.
2. Obsah dokumentu
- Protokol o zavedení služby do užívání
obsahuje informace o instalaci, resp. nasazení služby,
např. o instalaci aplikace, technologické infrastruktury, o podporovaných IT procesech, změnách byznys procesů, změnách organizace a další.
3. Struktura dokumentu:
-
Základní specifikace IT služby:
- id. a název služby dle Katalogu IT služeb,
- rámcové vymezení obsahu služby,
- zákazník IT služby,
- poskytovatel IT služby,
-
Instalace IT služby:
- komplexní informace, o instalaci, resp. nasazení služby – tj. o instalaci aplikace, technologické infrastruktury,
- výsledky instalace služby a jejich zhodnocení,
-
Vztah IT služby k řízení podniku:
- přehled a vymezení změn podnikových procesů,
- změny v organizaci podniku a v podnikových směrnicích a předpisech vyvolaných nasazením IT služby,
- nároky na školení uživatelů a jeho zajištění,
- informace o podporovaných IT procesech,
-
Zahájení provozu IT služby:
- průběh testování služby a zkušebního provozu, specifikace případných problémů a jejich řešení,
- specifikace nezbytných provozních podmínek a hodnocení jejich zajištění,
- výsledky akceptace služby ze strany zákazníka,
- informace o aktivaci služby a zahájení běžného provozu,
-
Doporučení k využití IT služby:
- hlavní doporučení pro uživatele vzhledem k následnému využívání služby a jejímu dalšímu rozvoji.
4. Vznik dokumentu
- V úloze: Zavedení / aktivace IT služby (U106A
).
|
|
|
|