Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Dokument : Analýzy prodeje
Analýzy prodeje
Kód dokumentu

Standardní kód dokumentu v MBI

:
DQ112A
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Popis, obsahové vymezení

Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.

1. “Analýzy prodeje“ - účel dokumentu
  • Účelem je poskytovat analytické podklady pro řízení prodeje na základě vybraných ukazatelů a jim odpovídajících dimenzí.
2. Obsah dokumentu
  • Obsah jednotlivých tabullek odpovídá funkcím definovaným v úloze "Analýzy prodeje zboží a služeb" (UQ104A ):
    • Analýzy ekonomických ukazatelů prodeje dle zvolených dimenzí,
    • Analýzy ukazatelů prodeje procesního charakteru ,
    • Analýzy ukazatelů prodeje organizačního charakteru,
    • Analýzy prodejní výkonnosti a řízení produktů (CM, Category Management ,
    • Analýzy prodejních aktivit na eShopu,
    • Časové analýzy prodeje („Time Intelligence“),
    • Srovnávací analýzy prodejních aktivit .
3. Vznik a aktualizace dokumentu
  • Úloha: Analýzy prodeje zboží a služeb (UQ104A ).
4. Reference, poznámky
  • Příklady analytických výstupů a reportingu prodeje v Microsoft Dynamics Nav:
    • Analýzy prodeje podle zákazníků (DQ112B ),
    • Analýza prodeje podle zákazníků a zboží (DQ112C ),
    • Analýzy prodeje podle zboží (DQ112D ),
    • Analýzy prodeje podle dílčích zbožových položek (DQ112E ),
    • Analýzy prodeje podle prodejců (DQ112F ),
    • Analýzy prodeje - 10 nejlepších zákazníků (DQ112G ),
    • Analýza nevyřízených prodejních objednávek -1 (DQ112H ),
    • Analýza nevyřízených prodejních objednávek – 2 (DQ112I ),
    • Analýza reklamací zboží (DQ112J ),
    • Analýza tržeb podle prodejních kanálů (DQ112K ),
    • Analýza zisku z prodeje (DQ112L ),
    • Analýza prodeje podle regionů, měst a prodejen (DQ112M ),
    • Analýza úspěšnosti prodávaných produktů (DQ112N ),
    • Výkazy - standardní reporting prodeje (DQ114A ),
    • Přehledy prodejních objednávek (DQ114B ),
    • Otevřené položky zákazníků (DQ114C ),
    • Přehled otevřených prodejních objednávek (DQ114D ),
    • Statistika prodeje podle zákazníků (DQ114E ).