Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Dokument : Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy
Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy
Kód dokumentu

Standardní kód dokumentu v MBI

:
DQ365A
Autor

Jméno a příjmení autora

:
MBI tým
Popis, obsahové vymezení

Obsahová struktura, resp. náplň dokumentu.

1. Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy - účel dokumentu

Účelem je poskytovat analytické podklady pro řízení marketingových průzkumů na základě vybraných ukazatelů a jim odpovídajících dimenzí.

2. Obsah dokumentu

Marketingové průzkumy, dotazníky a jejich analýzy představují obvykle názory zástupců případně obchodních partnerů na zboží, služby a obchodní aktivity podniku a jsou vstupem pro marketingové databáze.