|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Řízení poprodejního servisu[b][i] [/i][/b]IT produktů
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. Účel
- Zajistit efektivní provádění veškerých operací poprodejního servisu a řešení nových zákaznických požadavků.
2. Klíčové aktivity
- Operativní plánování servisních činností na základě dodávky IT produktů,
- Řízení zákaznických požadavků na servis,
- Operativní a technické zajištění servisu,
- Ekonomické a obchodní zajištění servisu,
- Vyhodnocování poskytnutých servisních činností.
3. Podmínky úspěšnosti úlohy
- Informace o struktuře zákazníků, jejich potřebách a obvyklých požadavcích na servis,
- Vysoká dostupnost informací o příslušných segmentech trhu pro racionální plánování a zajištění poprodejního servisu.
- Kvalitní obsahové a organizační zajištění operací spojených se zajištěním poprodejního servisu,
- Dosažení nízké pracnosti a nákladů a současně vyšší rychlosti servisních operací,
- Zajištění průkaznosti, úrovně kontroly a bezpečnosti servisních operací, tj. jejich protokolování a dokumentace,
- Efektivní integrace řízení servisních operací, např. s řízením prodeje, řízením skladů náhradních dílů apod.
|
|
|
|