|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Postimplementační servis
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. Účel
- Zajistit operativní potřeby servisu realizované zakázky, aplikace v rámci garančních podmínek, tj. opravy, požadované změny funkcionality, technologický rozvoj atd.
2. Klíčové aktivity
- Identifikace incidentu / problému,
- Kategorizace a prioritizace incidentu / problému,
- Vytvoření požadavku na změnu, realizace změny,
- Identifikace a klasifikace uživatelských požadavků,
- Schvalování uživatelského požadavku,
- Sledování průběhu řešení uživatelského požadavku,
- Uzavření uživatelského požadavku,
3. Podmínky úspěšnosti úlohy
- Prakticky je postimplementační servis většinou účelné realizovat jako specifická zakázka, na základě specifické smlouvy.
- V kontextu postimplementačního servisu je třeba rozlišovat pilotní a normální provoz.
- Předpokladem je kvalitní vybudování a řízení service desku s potřebnou průběžnou dokumentací a analytickými nástroji pro vyhodnocování incidentů, problémů a požadavků.
|
|
|
|