|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Evidence poptávky
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. Účel
- Vytvořit a průběžně aktualizovat databáze komplexních IT zakázek a souvisejících údajů.
2. Klíčové aktivity
- Evidence a profily zákazníků, cílové skupiny zákazníků,
- Evidence poptávky, obchodních příležitostí a rozhodování o zpracování nabídky,
- Evidence a hodnocení konkurence v oblasti komplexních zakázek,
- Zhodnocení vlastních disponibilních kapacit,
- Evidence a zhodnocení potenciálních partnerů pro komplexní zakázky,
- Ceníky služeb (Odvozené od spotřeby času (dle rolí/profesí) – denní/hodinové sazby, Dle typů činností (SLA) „paušální“ ceníky za služby),
- Evidence licencí (Prodej vlastních licencí, přeprodej licencí partnerů/třetích stran, Evidence licencí jako služby, Maintenance k licencím vlastním, cizím).
3. Podmínky úspěšnosti úlohy
- Kvalitu informací a jejich evidence ovlivňuje kvalita, zkušenosti a výkonnost zejména obchodních a marketingových týmu IT firmy.
- Zdrojem informací pro dané účely je implementace a kvalifikované využití CRM systémů,
- Ceníky služeb a cenová tvorba je ovlivněna pochopením daného segmentu trhu a zacílením firmy na určitý typ zákazníků.
|
|
|
|