|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Stavebnictví: Záruky, reklamace, řešení záručních vad
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. Účel
- Poslední společnou úlohou obecných obchodních zakázek ve stavebnictví je úloha záruky, reklamací a záručních vad. Během této úlohy má klient možnost reklamovat určité aspekty stavby, se kterými po vymezeném čase užívání není spokojen. Klient v této fázi
nemůže reklamovat veškeré práce
odvedené během stavby, ale
pouze určitou část prací
, na jejichž nedostatečnou kvalitu přišel až po čase užívání z praktických důvodů. Z pravidla se jedná o drobné práce typu předělání obkladů nebo předělání těsnění oken či dveří, kvůli jejich těsnosti po větším dešti.
2. Funkce, klíčové aktivity
- Řešení jednotlivých reklamací,
- Určení kdy, kdo a jak vady odstraní,
- Zpětná vazba na odvedenou práci subdodavatelů nebo také kvality používaného materiálu.
3. Poznámky
Detailnější charakteristika úlohy je v přiloženém PDF dokumentu ke skupině úloh „
Řízení staveb a stavební výroby
“ (TGQ536XST).
|
|
|
|