|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Operativní řízení obchodních center
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
Tkáč, D. (Yes-Research / KIT VŠE)
|
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. Účel
- Na operatívnej úrovni riadenia je
riešené jedno konkrétne centrum
. Zatiaľ čo na úrovni celého portfólia väčšina pracovnej náplne riadiacich pracovníkov pozostáva z dátových a finančných analýz, prípravy dokumentov a reportovaní vlastníkovi, na úrovni centra je to prevažne jednanie s ľuďmi.
Manager centra
jedná s nájomníkmi, pracovníkmi facility managementu, zástupcami asset managementu, zástupcami vlastníka a musí byť prístupný aj pre zákazníkov. Analýza dát o nájomníkoch však aj pri jeho práci hrá kľúčovú rolu, hlavne pri
skladaní nájomného mixu
a pre získavanie podkladov a informácií na jednania o nájomných zmluvách.
Každodenná prevádzka
obchodného centra vyžaduje od
Shopping centre managera
stopercentné nasadenie a veľkú flexibilitu, pretože obchodné centrum, za ktoré je zodpovedný, je otvorené od rána do večera aj cez víkendy a sviatky.
2. Funkce, klíčové aktivity
- Hodnotenie Facility managementu,
- Dlhodobé plánovanie požiadaviek na služby,
- Rozpočtovanie a kontrola výdajov,
- Dohľad nad zmluvami, predlžovaním zmlúv, zmenami nájmov,
- Analýza a riadenie nájomného mixu,
- Dohľad nad vysťahovaním a nasťahovaním nájomníkov,
- Porovnávanie nájomníkov medzi sebou,
- Porovnávanie kategórií nájomníkov,
- Časové analýzy,
- Marketing,
- Informačný servis,
- Núdzové plány,
- Reporting pre asset management.
3. Poznámky
Detailnější charakteristika úlohy je v přiloženém PDF dokumentu ke skupině úloh „
Řízení obchodních center
“ (TGQ550XRE).
|
|
|
|