|
Toto je objekt systému MBI.
MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.
Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).
|
|
Úloha
: Evidence a správa řízení třetích stran a objektů komunikace
|
|
|
|
Kód úlohy
Standardní kód úlohy v MBI.
:
|
Autor návrhu úlohy
Jméno a příjmení autora úlohy
:
|
Datum poslední úpravy
Datum poslední úpravy úlohy ve tvaru rrrr.mm.dd.
:
|
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi
Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.
:
|
|
|
Charakteristiky úlohy
1. “Evidence a správa řízení třetích stran a objektů komunikace“ – cíl, účel
- Vytvořit a průběžně aktualizovat databáze externích subjektů, s nimiž OVM spolupracuje nebo běžně komunikuje a specifických externích aktivit.
2. Klíčové aktivity
- Evidence dodavatelů poskytujících jejich produkty a služby pro OVM, jejich základní charakteristiky a případně i stručné hodnocení dodavatele z pohledu spolehlivosti, rozsahu a kvality produktů a služeb apod.
- Evidence reklamací za dodavateli, základní informace (čas, dodavatel, autor reklamace), obsahové vymezení problému, nekvality produktů nebo služeb,
- Evidence subjektů veřejné správy, s nimiž má OVM pracovní kontakty, vymezení spolupráce, význam pro OVM, hodnocení rozsahu a kvality spolupráce,
- Evidence stížností občanů a podnikatelských subjektů na poskytované služby OVM.
3. Podmínky úspěšnosti úlohy
- Zajištění všech relevantních dat k externím subjektům, jejich kvalitní a průběžná aktualizace,
- Kvalifikované využívání externích datových zdrojů, zejména pro hodnocení nabídky na trhu produktů a služeb pro potřeby OVM,
- Kvalitní dokumentace reklamací za dodavateli jako předpoklad úspěšných reklamačních řízení.
|
|
|
|