Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Úloha : Evidence a správa objektů majetku, řízení veřejných zakázek
Evidence a správa objektů majetku, řízení veřejných zakázek
Kód úlohy

Standardní kód úlohy v MBI.

:
UQ761AXGO
Autor návrhu úlohy

Jméno a příjmení autora úlohy

:
Fortinová, J. (KIT, VŠE)
Předpokládaná pravděpodobnost užití v praxi

Předpokládaná pravděpodobnost užití úlohy v praxi, hodnoty 0 - 1. Např. 0,7 - úlohu lze využít v 7 z 10 podniků. Hodnoty jsou průběžně testovány a upřesňovány na základě anket a průzkumů.

:
0.5
Charakteristiky úlohy

Charakteristiky úlohy

1. “Evidence a správa objektů objektů majetku, řízení veřejných zakázek“ – cíl, účel
  • Vytvořit a průběžně aktualizovat databáze objektů majetku a veřejných zakázek a jejich podstatné charakteristiky.
2. Vstupy a výstupy úlohy
  • Hlavními vstupy jsou:
    • Podklady pro evidence majetku, odpisů, investic, údržby, veřejných zakázek a jejich změny,
  • Hlavními výstupy jsou:
    • Evidence movitého majetku,
    • Evidence bytového fondu,
    • Evidence nemovitého majetku,
    • Evidence nebytových prostor,
    • Evidence investic do majetku,
    • Evidence oprav a údržby,
    • Evidence odpisů majetku,
    • Evidence připravovaných, probíhajících i uskutečněných veřejných zakázek. SEC1#Klíčové aktivity
  • Evidence a správa movitého majetku,
  • Evidence a správa bytového fondu,
  • Evidence a správa nemovitého majetku - nebytových objektů, nemovitostí,
  • Evidence nebytových prostor, vlastníků, využití,
  • Evidence investic do majetku OVM,
  • Evidence oprav a údržby,
  • Evidence odpisů majetku,
  • Evidence připravovaných, probíhajících i uskutečněných veřejných zakázek.
3. Klíčové metriky vytvářené a využívané v úloze
4. Podmínky úspěšnosti úlohy
  • Dosažení:
    • vysoké dostupnosti a kvality dat pro potřeby řízení majetku v čase a místě a snižování ztrát z nekvalitních dat ukládaných do databází,
    • vysoké úrovně validity dat a minimalizace časových zpoždění při aktualizacích dat vzhledem ke k operacím s majetkem (investice, opravy, údržba, přemístění apod.),
    • vysoké úrovně konsistence dat a jejich konsolidace, především o jednotlivých druzích majetku, jejich dokumentace, pasportech atd.,
    • zpřístupnění a využití dat z heterogenních zdrojů a v různých formátech dat (strukturovaná data, ale i data pro vizualizaci informací o majetku, data snímaná z realizovaných staveb atd.),
    • požadované úrovně integrace datových bází (zejména s finančními databázemi apod.).