Toto je objekt systému MBI.

MBI (Management Byznys Informatiky) je portál obsahující zobecněná řešení v řízení provozu a rozvoje IT, resp. podnikové informatiky.

Pokud máte zájem získat více informací o tomto objektu (vazby na další objekty, přílohy, apod.), ale i získat mnoho dalších užitečných materiálů, můžete tak učinit ZDE / (registrace je bezplatná).

Role : Manažer dopravy
Manažer dopravy
Kód role

Standardní kód role v MBI

:
RQ012
Kód role dle CZ-ISCO

Kód role dle standardů katalogu CZ-ISCO

:
Popis, obsahové vymezení

Pracovní náplň, činnosti role

1. Manažer dopravy - funkční náplň role
  1. návrhy programů rozvoje a distribuční strategie podniku v oblasti dopravy,
  2. stanovení harmonogramu pro manipulační a dopravní prostředky,
  3. vyhodnocování požadavků na dopravu / dopravu a vyhodnocování možností,
  4. vyhodnocování efektivnosti skladování, návrh na úpravu skladování a zabezpečení optimální úrovně skladování,
  5. operativní zajišťování dopravců, případně řešení jejich výpadků,
  6. analýzy nabízených a využívaných dopravních služeb, včetně jejich ekonomického vyhodnocení,
  7. analýzy vlastních kapacit a jejich reálného využití,
  8. výběr nebo schvalování výběru podřízených pracovníků v technických útvarech
2. Požadované znalosti role
  1. metody podnikového managementu, ekonomiky a podnikání,
  2. znalosti v oboru skladového hospodářství,
  3. vysoká úroveň komunikačních dovedností (pravidelná komunikace s dodavateli a zákazníky),
  4. metody pro vyhodnocování nabídky trhu v oblasti dopravy a přepravy,
  5. technické parametry a dokumentace vlastních přepravních dopravních prostředků,
  6. vedení a psychologie práce v týmech.
3. Kompetence role
  • Kompetence pro podporu byznysu: Znalost praktik vlastního byznysu, Znalost organizace byznysu, obchodní politiky a podnikové kultury, Chování podporující byznys, Znalost konkurence a schopnost analýzy konkurence, Řízení projektů, Řízení změny a implementace v IT aplikacích, Plánování a schopnost přiřazovat priority, Schopnost komunikace, Zaměření na zákazníka (interního i externího).
  • Sociální kompetence: Schopnost vést, inspirovat a budovat důvěru, Schopnost kreativního a inovátorského přístupu k řešení problémů, Zaměření na dosažení výsledků, Schopnost strategického uvažování, Koučování, delegování a péče růst členů týmu, Budování vztahů a týmová práce, Schopnost ovlivňovat a přesvědčit tým, rozhodnost, Vyjednávání v rámci dohodnutých principů, Řešení konfliktů, Adaptace na změnu